مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 19:072022-02-21دانش

واکنش رییس بنیاد شهید به مفاسد بانک دی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سی و دومین همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که در محل هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در حال برگزاری است، - سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: بانک دی در رنکینگ بانک های کشور جزو سه چهار بانک آخر است و با اینکه بانک کوچکی است، اما پرونده های فساد بزرگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سی و دومین همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که در محل هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در حال برگزاری است، در مورد وضعیت بانک دی گفت: بانک دی در رنکینگ بانک های کشور جزو سه چهار بانک آخر است و با اینکه بانک کوچکی است، اما پرونده های فساد بزرگی دارد.

اخیرا هم شنیدیم که مدیر عامل و مجموعه هیئت مدیره آن زندان رفته اند و همچنین نماد این بانک در بورس به مدت دو سال است که بسته شده و اصطلاحا مشمول ماده 141 شده است.

وی افزود: بنده از وقتی که به بنیاد شهید آمده ام تلاش کردم تا هیئت مدیره بانک دی را تغییر دهم، اما سوال این است که آیا ما توان این تغییر را داریم؟ نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس بنیاد شهید به مفاسد بانک دی

واکنش رییس بنیاد شهید به مفاسد بانک دی