مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:172022-02-21سياسي

پیام رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت 2 خلبان نیروی هوایی ارتش


حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با صدور پیامی، شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی را در سانحه هواپیمای آموزشی نیروی هوایی ارتش، - تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا(احزاب، آیه 23) شهادت دو تن از خلبان زبده و ارزنده نیروی هوایی هرچند مایه تألم خاطر و تاثر بسیار شد، ولی فضای کشور را بار دیگر آکنده از عطر شهادت و ازخودگذشتگی کرد و موجب تداعی خاطر ایثار و رشادت رزمندگان و شهیدان در 8 سال دفاع مقدس کرد.

 شهادت همرزمان شریف و ارزنده خلبان سرهنگ دوم صادق فلاحی از بهترین استاد خلبانان پایگاه شهید فکوری تبریز و سروان علیرضا حنیفه زاد از خلبانان جوان و آتیه دار نیروی هوایی که امکان نجات جان خود را داشتند اما نجات جان هموطنان را به ادامه حیات خود برتری دادند، شهادت رشک برانگیزی است.

این که این دو همرزم شهید، تا واپسین لحظه عمر، ابتدا بر حفظ سرمایه ملی و میهنی خود پافشاری کردند تا از سقوط هواپیما ممانعت کنند و چون توفیق نیافتند، با هدایت آن به پهنه ای خالی از سکنه، با هدیه و بذل جان خود، زندگی بسیاری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت 2 خلبان نیروی هوایی ارتش

پیام رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت 2 خلبان نیروی هوایی ارتش