مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 17:222022-02-21اقتصادي

تفاهم نامه برگزاری نمایشگاه محصولات صادراتی ایران در سلیمانیه عراق


با حضور مدیران عامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان و نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، تفاهمنامه مشترک برگزاری رویدادهای نمایشگاهی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، بر اساس این تفاهمنامه، نمایشگاه بین المللی اصفهان مسؤولیت برگزاری انحصاری برخی از عناوین رویدادهای نمایشگاهی در سلیمانیه عراق را بر عهده گرفت.

علیرضا مرتضوی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره نمایشگاه بین المللی اصفهان در آیین امضای این تفاهم نامه، گفت: نمایشگاه اصفهان به منظور فراهم آوردن شرایط مناسب برای معرفی و صادرات کالاهای تولید ایران به کشورهای مختلف، مسؤولیت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در سلیمانیه عراق را بر عهده گرفت.

وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه اصفهان در راستای تحقق چشم انداز و اهداف توسعه ای، حوزه فعالیت های خود را گسترده تر کرده است، افزود: به منظور تحقق برنامه ریزی های صورت گرفته، نمایشگاه اصفهان در نخستین گام، محل دائمی برپایی نمایشگاه های منطقه ای اصفهان در بصره عراق را سازماندهی و مستقر کرد و در دومین گام، با نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق وارد قرارداد همکاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه برگزاری نمایشگاه محصولات صادراتی ایران در سلیمانیه عراق

تفاهم نامه برگزاری نمایشگاه محصولات صادراتی ایران در سلیمانیه عراق