مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 17:172022-02-21اقتصادي

احداث کمربندی شرقی رفسنجان سرعت می گیرد


فرماندار رفسنجان با اشاره به احداث کمربندی شرقی گفت: با اعتبار اولیه هفت میلیارد تومان کار آن شروع شده و 30 میلیارد تومان این طرح اعتبار نیاز دارد که از محل حقوق دولتی معادن تأمین خواهد شد و باید هرچه سریع تر احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، نشست خبری علی اکبر پورمحمدی فرماندار رفسنجان بعد از ظهر امروز با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری برگزار شد.

در این نشست سوالاتی پرسیده شد که آب و حضور ده ها هزار تبعه افغانستانی در رفسنجان در متن سوالات بود.

پورمحمدی از پژوهشی در خصوص جمعیت و پیامدهای حضور اتباع در شهرستان توسط دانشگاه ولیعصر(عج) خبر داد که در حال انجام است و گفت: از طریق این پژوهش ارائه طریقی برای آیند شکل می گیرد که بتوانیم در مورد اتباع تصمیم بگیریم.

علی رغم اینکه سال ها جابه جایی مهمانشهر(اردوگاه) در دستور کار فرمانداران شهر بوده، اما پورمحمدی گفت: فعلا در دستور کار و اولویت نیست، مهمانشهر تحت کنترل است و حدود هفت هزار نفر داخل آن ساکن هستند.

فرماندار رفسنجان از اکتشاف معدن جدید در رفسنجان یاد کرد و افزود: سال آینده بیش از دو هزار نفر نیرو توسط مس از شهرستان رفسنجان جذب خواهد شد و طی 4 سال قصد داریم 10 هزار نفر از رفسنجان را در سرچشمه رفسنجان مشغول به کار کنیم و این جذب از خرداد و تیر شروع خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمربندی شرقی رفسنجان سرعت می گیرد

احداث کمربندی شرقی رفسنجان سرعت می گیرد