مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 17:072022-02-21بين الملل

سفر هیئت های فلسطینی به کشورهای مختلف درباره برپایی کشور مستقل فلسطین


یک مقام فلسطینی اعلام کرد که روزهای آینده قرار است هیئت هایی به کشورهای مختلف سفر کنند و رویکرد پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و برپایی کشور مستقل فلسطینی را مطرح کنند.

- یک مقام فلسطینی اعلام کرد که روزهای آینده قرار است هیئت هایی به کشورهای مختلف سفر کنند و رویکرد "پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و برپایی کشور مستقل فلسطینی "را مطرح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، رمزی رباح، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که هیئت هایی از این کمیته هفته آتی به کشورهای مختلف جهان خواهند رفت و رویکردی را مطرح خواهند کرد که در راستای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و برپایی کشور فلسطینی مستقل در مرزهای سال 1967 است و پایتخت آن قدس شرقی خواهد بود.

وی گفت: هیات های فلسطینی در روزهای آتی تحرکات خود در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آمریکای لاتین، مصر، اردن، الجزایر، عربستان و قطر را آغاز خواهند کرد و هدف آن ها انتقال تصویر واقعی از مشکلاتی است که مردم فلسطین به دلیل اقدامات رژیم اسراییل از آن ها رنج می برند.

رباح افزود: هیئت های فلسطینی حامل رویکردی مبتنی بر برگزاری کنفرانس بین المللی با نظارت و اشراف سازمان ملل و شورای امنیت و همچنین پنج عضو دائم این سازمان هستند و هدف از این کنفران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیئت های فلسطینی به کشورهای مختلف درباره برپایی کشور مستقل فلسطین

سفر هیئت های فلسطینی به کشورهای مختلف درباره برپایی کشور مستقل فلسطین