مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:522022-02-21اقتصادي

ارائه خدمات اینترنت به فهرست خدمات دفاتر پیشخوان افزوده می شود


طبق اعلام رگولاتوری، ارائه خدمات اینترنتی در دفاتر پیشخوان منافاتی با قانون ندارد و علت توقف موقت آن، تدوین مقررات مربوط، نحوه نظارت و تعیین تعرفه ارائه خدمات است.

- به نقل از رگولاتوری، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت رگولاتوری در این باره گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، پس از تدوین مقررات مربوط به نحوه نظارت و تعرفه ارائه خدمات اینترنتی و ایجاد ساز و کارهای نظارتی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، می توانند این خدمات را نیز به مردم ارائه کنند.

وی افزود: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بر اساس بند پ ماده 67 قانون برنامه ششم، متولی تعیین و تصویب تعرفه ارائه خدمات دولت الکترونیک در دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی است.

بر همین اساس مشخص نبودن تعرفه های خدمات اینترنتی، نبود نظارت بر تسهیم درآمد و تراکنش های مربوط به خدمات اینترنتی موسوم به کافی نت، از دلایل ممنوعیت موقت ارائه این خدمات در دفاتر پیشخوان است.

حی شاد درباره صدور مجوز و نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان دولت تاکید کرد: بر اساس ماده 26 قانون اساسنامه شرکت ملی پست، صدور مجوز راه اندازی، تأسیس و نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی و برون سپاری خدمات دولت بر عهده وزارت ارتباطات است و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات اینترنت به فهرست خدمات دفاتر پیشخوان افزوده می شود

ارائه خدمات اینترنت به فهرست خدمات دفاتر پیشخوان افزوده می شود