مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-21سياسي

کتب و نسخ خطی بر نسل ها تأثیر مستقیم دارند


کتب خطی و اسناد مکتوب تاریخی فرهنگ و تمدن تثبیت شده با اثرگذاری مستقیم بر نسل ها و تجربه پذیری آنها،  از گذشتگان و آینده ای روشن برای نسل های آتی ترسیم می کنند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: کتب خطی و اسناد مکتوب تاریخی فرهنگ و تمدن تثبیت شده با اثرگذاری مستقیم بر نسل ها و تجربه پذیری آنها،  از گذشتگان و آینده ای روشن برای نسل های آتی ترسیم می کنند.

سید محمدرضا کاظمی طبا در حاشیه بازگشایی بخش تاریخی موزه مردم شناسی شاهین شهر، امروز(یکشنبه، 2 اسفند) که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که این موزه با نگاه غیردولتی و خصوصی گردآوری شده است، اظهار کرد: موزه خصوصی مردم شناسی و تاریخی شاهین شهر گواهی بر عزم و اراده مردم در اداره کارها و به سرانجام رساندن امور به صورت مردم محور و مشارکتی است.

وی با اشاره به قدمت تاریخی سه هزار ساله ایران، این موزه را تلفیقی از تاریخ جمهوری اسلامی، قاجار و پهلوی توأمان دانست و افزود: نمایش آثار و یادگاری هایی از دوران دفاع مقدس نقطه عطف این موزه بوده، زیرا نمایش آن ها در کنار تاریخ و تمدن چند صد ساله ایران گواهی رشادت دلیرمردان این خطه است، همچنین، کتب خطی و اسناد مکتوب تاریخی فرهنگ و تمدن تثبیت شده با اثرگذاری مستقیم بر نسل ها و تجربه پذیری آنها، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتب و نسخ خطی بر نسل ها تأثیر مستقیم دارند

کتب و نسخ خطی بر نسل ها تأثیر مستقیم دارند