مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-21اجتماعي

جذب دو هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت در مدارس


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استخدام حدود 2 هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت در مدارس کشور خبر داد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صادق ستاری فرد؛ معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، گفت: ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی برای کیفیت بخشی به ساعت درس تربیت بدنی و بهبود و کیفیت سلامت دانش آموزان از برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت است.

وی افزود: با حسن نظر وزیر نسبت به حوزه تربیت بدنی و سلامت و پیگیری های وی در خصوص کسب موافقت هیأت وزیران، با اصلاح آیین نامه اجرایی قانون انتقال مراقبین سلامت مدارس، موافقت شد.

ستاری فرد گفت: در همین راستا، جذب حدود 2 هزار معلم درس تربیت بدنی و مراقب سلامت در آزمون استخدامی پیش رو در دستور کار قرار گرفته است.

ستاری فرد با دعوت از جوانان متعهد و متخصص علاقه مند به این حوزه برای ثبت نام از طریق پورتال سازمان سنجش آموزش کشور، تصریح کرد: حدود 800 سهمیه مراقب سلامت و 1200 سهمیه معلم درس تربیت بدنی پیش بینی شده است، که بعد از انجام مراحل استخدامی به نیروها و کادر حوزه تربیت بدنی و سلامت با توزیع عادلانه در مناطق مختلف کشور، جهت تحقق عدالت آموزشی اضافه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب دو هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت در مدارس

جذب دو هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت در مدارس