مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-21سياسي

آزادی 652 زندانی غیرعمد اصفهانی در سال جاری


خیران خداجوی استان اصفهان از ابتدای سال جاری تا کنون زمینه آزادی 652 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرده اند.

- ، یکصد و هشتادمین جلسه هیأت مدیره ستاد دیه استان اصفهان با حضور حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری و رییس هیأت امنا ستاد دیه استان، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، علیرضا بابایی مدیرکل زندان ها، بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان و جمعی از معتمدین و خیرین اصفهانی در سالن کنفرانس شهید لاجوردی این نهاد حمایتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جعفری رییس کل دادگستری و رییس هیأت امنا ستاد دیه استان اصفهان در سخنانی به تقدیر از حمایت های نوع دوستانه خیرین در راستای حبس زدایی از زندان ها گفت: کار در ستاد دیه کار دل است و هیچ کدام از ما مجبور به حضور در این مکان نیستیم، مگر به تعهد و دغدغه قلبی.

در این مکان چه مسئول قضایی و چه نیکوکاران با انگیزه دیگری حاضر می شوند که مخرج مشترک همه نیات حمایت از دربندان دردمندی است که نه با سو نیات مجرمانه بلکه بر حسب ناتوانی مالی راهی زندان شده اند.

عالی ترین مقام قضایی استان تأسیس ستاد دیه را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این نهاد خدمت رسان با نیت خالص شهید والامقام لاجوردی بنا نهاد شده که از ابتدای فعالیت آن در سه دهه اخیر بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 652 زندانی غیرعمد اصفهانی در سال جاری

آزادی 652 زندانی غیرعمد اصفهانی در سال جاری