مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-21پزشكي

16 داروخانه متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در 9 ماه اول سال جاری پرونده تخلف 16 داروخانه این شهرستان در زمینه قیمت، نبود برچسب اصالت و فروش داروی منقضی شده به مراجع قضایی ارسال شده است.

- محسن تقی زاده، امروز(دوشنبه، 2 اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بحران کرونا ابتدا در کاشان و قم شدت گرفت و به همین علت، مصرف ماسک و اقلام بهداشتی 100 برابر رشد پیدا کرد.

وی با اشاره به مدیریت توزیع مواد ضدعفونی در منطقه کاشان، افزود: پروتکل های دارویی در طول دوره همه گیری کرونا به علت ناشناخته بودن این ویروس، چند مرتبه تغییر کرد که خوشبختانه هیچ بیماری کمبود دارو نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، افزود: کمبود برخی داروها نظیر انسولین در سطح کشور اتفاق افتاد که خوشبختانه با اقدام های انجام شده کمبود انسولین در کاشان تا حد زیادی برطرف شده است و چنانچه وزارتخانه کمبود برخی اقلام را رسماً اعلام کند، ما از ذخیره دارویی استفاده می کنیم.

تقی زاده تصریح کرد: زمانی که در تأمین سرم مشکل داشتیم، سرم مورد نیاز مراکز بیمارستانی از محل ذخیره سرم تأمین شد و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و داروخانه ها نیز برای داروهایی که همراه با سرم استفاده می شود، این فروش صورت گرفت و گزارشی از عدم فروش نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 داروخانه متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

16 داروخانه متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند