مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-21اقتصادي

وجود 29 هکتار گلخانه در شهرستان نهاوند


در حال حاضر در شهرستان نهاوند حدود 29 هکتار گلخانه وجود دارد و بیش از 900 بهره بردار در حوزه گلخانه ها در شهرستان  فعالیت می کنند.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند حدود 29 هکتار گلخانه وجود دارد و بیش از 900 بهره بردار در حوزه گلخانه ها در شهرستان  فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جعفر سلگی روز دوشنبه 2 اسفند طی بازدید از مرکز گلخانه ای هیدروپونیک نهاوند، اظهار کرد: احداث گلخانه یکی از محورهای توسعه شهرستان است که خوشبختانه شهرستان نهاوند در این حوزه در رتبه برتر استان همدان قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر در این شهرستان حدود 29 هکتار گلخانه وجود دارد که طبق برنامه ریزی مقرر شده باید تا پایان سال افزایش صددرصدی سطح زیر کشت در این عرصه را در پیش بگیریم.

سلگی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشاورزان نهاوندی علاقه وافری به احداث و توسعه کشت های گلخانه ای دارند و اکنون بیش از 900 بهره بردار در حوزه گلخانه ها در نهاوند فعالیت دارند.

وی با بیان این که از هر متر مربع گلخانه سالانه 35 کیلوگرم محصولات صیفی و گلخانه ای تولید می شود، اضافه کرد: گشت گلخانه ای در مقایسه با کشت در فضای باز باعث کاهش 90 درصدی مصرف آب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 29 هکتار گلخانه در شهرستان نهاوند

وجود 29 هکتار گلخانه در شهرستان نهاوند