مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:322022-02-21اقتصادي

هر گونه ممانعت برای تولید بازی در زمین نفوذی ها است


هر گونه ممانعت برای تولید بازی کردن در زمین نفوذی ها است و برخی مدیران این اقدام را انجام داده اند.

- ، سعید عمرانی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از برخی واحدهای تولیدی اصفهان با بیان اینکه بررسی چالش های صنایع که چرخ های تولید و توسعه را در کشور به حرکت در می آورند باید در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: همه مدیران باید این امر را با جدیت دنبال کنند چرا که در صورت هر گونه سهل انگاری برخورد جدی دستگاه قضایی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به اعتقاد ما مدیرانی که با رفتار و اعمال خود منجر به تعطیلی صنایع می شوند نفوذی هستند و یا در زمین نفوذی ها بازی می کنند.

بانک ها در زمان محاسبه تسهیلات بانکی شعبده بازی می کنند معاون قضایی دادستان کل کشور همچنین به چالش های صنایع با بانک ها اشاره کرد و گفت: ما بارها فرمول های محاسبات بانکی را برای ارائه تسهیلات به صنایع بررسی کرده ایم، بعضی بانک ها با محاسبه های خاص خود در ارائه تسهیلات به صاحبان صنایع شُعبده بازی می کنند چرا که ما هر چه بررسی می کنیم متوجه نمی شویم محاسبات بانک ها چگونه است.

وی با بیان اینکه نمی دانیم بانک ها از کجا قدرت می گیرند و چه پشتوانه ای دارند، ابراز داشت: شاکیانی نیز که از بانک ها شکایت می کنند در نهایت مجبور به پرداخت هزینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه ممانعت برای تولید بازی در زمین نفوذی ها است

هر گونه ممانعت برای تولید بازی در زمین نفوذی ها است