مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-21اجتماعي

پیش بینی ریزش بهمن در جاده کرج-چالوس/ ثبت 14 فقره بهمن در شب گذشته


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه طی شب گذشته 14 فقره بهمن در جاده کوهستانی کرج-چالوس به وقوع پیوسته است، گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی احتمال وقوع دوباره بهمن وجود دارد.

- محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از چقوع بهمن در جاده چالوس خبر داد و گفت: در پی بارش برف در شب گذشته تا صبح امروز 14 فقره بهمن در جاده کوهستانی کرج-چالوس به وقوع پیوست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به پیش بینی های هواشناسی، اعلام کرد: انتظار می رود در محورهای کوهستانی بازهم با ریزی بهمن مواجه شویم از این رو توصیه می شود شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی افزود: براین اساس رانندگان برای پیشگیری از مخاطرات در صورت سفر به این جاده کوهستانی از توقف در حاشیه این جاده پرهیز کنند .

این مقام مسؤول تاکید کرد: مسافران حتی الامکان در صورت گذر از مناطق مذکور با توجه به میزان حجم برف انباشته شده در ارتفاعات و نوسانات دمایی تا انتهای هفته به دلیل احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در جاده های کوهستانی احتیاط لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ریزش بهمن در جاده کرج-چالوس/ ثبت 14 فقره بهمن در شب گذشته

پیش بینی ریزش بهمن در جاده کرج-چالوس/ ثبت 14 فقره بهمن در شب گذشته