مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-21سياسي

شهادت، شناسنامه شیعه است


فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی با تسلیت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: شهادت، شناسنامه شیعه و عین کرامت است.

- ، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با صدور پیامی شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش را در سانحه هوایی به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم؛ بلندایِ آسمان، جایگاه کسانی است که برای رسیدن به معبود خویش زیبا اوج می گیرند و عاشقانه پرواز می کنند و چه سعادتی دارند، شایسته ترین مؤمنان که در پروازشان ابدی و ماندگار می شوند.

اگرچه شهادت دو تن از خلبانان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد برای همه ما ضایعه ای جبران نشدنی است، امّا در سیره ی عاشورایی فرزندان ستم ستیز ملت، به فضل الهی این خون های پاک، سوگند سرخِ ما برای حراست از این مرز و بوم خواهد شد؛ چرا که شهادت، شناسنامه شیعه است و آموزه های دینی به ما آموخته اند که شهادت در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت، شناسنامه شیعه است

شهادت، شناسنامه شیعه است