مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:122022-02-21اقتصادي

کشف 12 انبار سیب زمینی احتکار شده در همدان


سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف احتکار 9 هزار و 200 تن سیب زمینی در 12 انبار شهرستان بهار خبر داد.

- مرضیه یونسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از کشف 9 هزار و 200 تن سیب زمینی در همدان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش های رسیده و پیگیری مراجع امنیتی مبنی بر وجود مقادیر زیادی سیب زمینی در انبارهای شهرستان بهار، تعزیرات حکومتی در قالب گشت مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، سازمان صمت و جهاد کشاورزی 14 انبار در شهرستان بهار را بازرسی کرد.

وی بیان کرد: از این تعداد 2 انبار موجودی خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کرده بودند که جای تقدیر و تشکر داشت اما 12 انبار به دلیل عدم ثبت بیش از 9 هزار و 200 تن سیب زمینی، مرتکب احتکار شده بودند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان ارزش تقریبی این مقدار سیب زمینی را 738 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: وقتی تخلف احتکار این انبارها محرز شد، دستور به توزیع سیب زمینی ها با نظارت مراجع نظارتی صادر شد.

وی با تاکید به اینکه این پرونده به محض وصول، در تعزیرات حکومتی بهار رسیدگی و در کمترین زمان رای آن صادر خواهد شد خاطرنشان کرد: از مردم به خاطر ارسال گزارش ها و همکاری با تعزیرات حکومتی قدردانی می کنیم و تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 انبار سیب زمینی احتکار شده در همدان

کشف 12 انبار سیب زمینی احتکار شده در همدان