مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:122022-02-21سياسي

«ابعاد فنی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» بررسی شد


در نشست «بررسی ابعاد فنی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» درخصوص وجوه فنی این رویداد نسبت به دوره قبل و همچنین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بحث و از مسیر طی شده گفته شد.

- در نشست بررسی ابعاد فنی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران درخصوص وجوه فنی این رویداد نسبت به دوره قبل و همچنین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بحث و از مسیر طی شده گفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نشست بررسی ابعاد فنی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در روز یکشنبه (اول اسفند ماه 1400) با حضور آزاده نظربلند(معاون کتاب و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران و معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران)، فرشید فرح خواه(مدیر فنی دومین نمایشگاه کتاب مجازی تهران)، سیدسهیل طباطبایی جعفری(مدیرفنی سامانه های دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران)، هادی تایانلو(مدیر فنی مجموعه تاپین) و فرید ستاری(مدیرعامل شرکت همروش) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، آزاده نظربلند وجود بانک اطلاعات کتاب در موسسه خانه کتاب و تجربه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های استانی در موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران را منجر به تجمیع توان و ایجاد فضای فناوری اطلاعات در خانه کتاب و ادبیات ایران و نتیجه آن را برگزاری دو دوره نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ابعاد فنی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» بررسی شد

«ابعاد فنی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» بررسی شد