مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-21سياسي

امام جمعه تبریز در پی شهادت 2 خلبان پیام تسلیت صادر کرد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز شهادت دو خلبان پایگاه شهید فکوری تبریز را تسلیت گفت.

- ، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ خبر تلخ و ناگوار سانحه نقص فنی هواپیمای آموزشی اف_پنج پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز و شهادت حافظان آسمان شمال غرب، خلبان های والامقام سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان حنیفه زاد و همچنین عروج یکی از همشهریان عزیز مرحوم آقای همت دوست در این حادثه موجب تأثر و تالم شد.

با ادای احترام به ساحت مقدس دلاورمردان و شهدای گلگون کفن این مرز پرگهر، شجاعت و رشادت مثال زدنی خلبان های عزیزمان که مانع از برخورد هواپیما به ساختمان های مسکونی شدند را می ستاییم و به روان پاک آن ها درود و سلام می فرستیم.

پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از جمله پایگاه های نیروی هوایی است که نقش مهم و تأثیر گذاری در طول هشت سال دفاع مقدس داشته و بعد از آن در حفاظت از آسمان کشور عزیزمان جانفشانی می کند.

اینجانب این ضایعه غمبار و هجرت ملکوتی این دو خلبان شهید را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، فرماندهان و نیروهای جان برکف ارتش قهرمان به ویژه امیر فرماندهی نیروی هوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز در پی شهادت 2 خلبان پیام تسلیت صادر کرد

امام جمعه تبریز در پی شهادت 2 خلبان پیام تسلیت صادر کرد