مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:022022-02-21بين الملل

هریس: ما درباره حتمی بودن جنگ در اروپا صحبت می کنیم


معاون رییس جمهوری آمریکا مدعی شد که جهان نظاره گر احتمال واقعی جنگ در اروپا است و گفت که اگر روسیه به اوکراین حمله کند، آمریکا ممکن است هزینه ای را متحمل شود.

- معاون رییس جمهوری آمریکا مدعی شد که جهان نظاره گر "احتمال واقعی جنگ در اروپا" است و گفت که اگر روسیه به اوکراین حمله کند، آمریکا ممکن است "هزینه ای" را متحمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکا یکشنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ به خبرنگاران گفت: بیش از 70 سال گذشته است.

همانطور که دیروز اشاره کردم، صلح و امنیت وجود داشته است.

ما درخصوص احتمال واقعی جنگ در اروپا صحبت می کنیم.

با این حال، هریس اظهار کرد که دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا همچنان معتقد است که اهداف دیپلماتیکی در این لحظه بهترین سود و منفعت را برای تمامی طرف ها به دنبال خواهد داشت.

از کامالا هریس پرسیده شد که در صورت وقوع جنگ در اروپا، آمریکایی ها باید برای چه چیزی آماده شوند؟ وی پاسخ داد: در این صورت، آمریکا از اصول و هر آن چیزی که برای ما عزیز است، دفاع می کند.

گاهی اوقات نیاز است تا ما خودمان را به گونه ای ببینیم که گویی در این وضعیت ممکن است هزینه هایی را برای مثال در حوزه انرژی متحمل شویم، اما ما در حال برداشتن گام های خاص و دقیق هستیم و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هریس: ما درباره حتمی بودن جنگ در اروپا صحبت می کنیم

هریس: ما درباره حتمی بودن جنگ در اروپا صحبت می کنیم