مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-21سياسي

برگزاری دومین یادواره ملی و بین المللی جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین یادواره ملی و بین المللی جشنواره «رفیق خوشبخت ما» با هدف ترویج و فرهنگ سازی مکتب حاج قاسم سلیمانی توسط هلال احمر این استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی ظهر امروز در خبرنگاران اظهار کرد: سازمان جوانان هلال احمر براساس وظیفه و اهداف بشر دوستانه خود، با نگاه به اقدامات بشردوستانه سردار سلیمانی یادواره ملی و بین المللی جشنواره رفیق خوشبخت ما را برگزار می کند.

وی یادآوری کرد: فعالیت و تلاش های سردار سلیمانی نشان می دهد که روحیه نوع دوستی و بشردوستانه وی در همه زمینه ها جاری بوده و وظیفه ما نشان دادن این روحیه به جهانیان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این یادواره می کوشد تا شخصیت کمتر شناخته شده حاج قاسم را از منظر انسان مداری و خدمت بشردوستانه به جهانیان معرفی کند.

به گفته موسوی، دومین یادواره ملی و بین المللی جشنواره رفیق خوشبخت ما در دو برنامه محوری اجرا می شود که محور نخست آن جشنواره فرهنگی هنری با هدف زمینه سازی برای تولید آثار و آفرینش های هنری توسط هنرمندان و به منظور تبیین و معرفی شخصیت و تفکرات نوع دوستانه و خدمات ماندگار داوطلبانه و بی منت این سردار شهید به انسان ها در قالب های مختلف هنری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین یادواره ملی و بین المللی جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در زنجان

برگزاری دومین یادواره ملی و بین المللی جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در زنجان