مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-21سياسي

کارگران مجموعه البرز شرقی به شرایط کاری خود اعتراض کردند


گروهی از کارگران مجموعه البرز شرقی در طزره دامغان و همچنین شهرستان شاهرود نسبت به شرایط کاری و همچنین حقوق و مطالبات شان گردهمایی اعتراضی برگزار کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: جمعی از کارگران معادن البرز شرقی در طزره دامغان و همچنین شهر شاهرود نسبت به برگزاری گردهمایی اعتراضی مبادرت ورزیدند.

این کارگران خواستار روشن شدن وضعیت پیمانکاری هستند که کارهایشان به وی واگذار شده است.

کارگران معادن طزره البته از روز شنبه در این منطقه گردهم آمده و خواستار شنیده شدن صدایشان از سوی مسئولان شدند اما از امروز صبح در شاهرود نیز گروهی به این تجمع پیوستند تا در مقابل شرکت البرز شرقی در این شهرستان گردهم بیایند.

شنیده می شود پیمانکار و مدیرعامل البرز شرقی خواستار حضور نمایندگانی از کارگران برای برگزاری جلسه استماع مشکلات هستند اما کارگران اعتقاد دارند که با برگزاری جلسات کاری از پیش نمی رود و باید فوراً شرایط کاری و مطالبات شأن مشخص شود.

بیشترین اعتراض کارگران اما به شرکت پیمانکاری است که به گفته آنها مطالبات شأن را پرداخت نمی کند همچنین این شرکت شرایط کاری را به درستی برای کارگران مهیا نکرده است.

موضوع دیگری که در بین کارگران مطرح می شود این است که در شرایط فعلی و با رزومه نه چندان مناسب پیمانکار آینده شرکت چه می شود آیا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران مجموعه البرز شرقی به شرایط کاری خود اعتراض کردند

کارگران مجموعه البرز شرقی به شرایط کاری خود اعتراض کردند