مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-21پزشكي

ساختار دامپزشکی بر محور پیشگیری و تضمین سلامت مردم باشد


ساختار دامپزشکی باید تضمین سلامت سفره های مردم باشد تا با اقدامات پیشگیرانه زمینه کشتار شرعی و بهداشتی دام و طیور فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باقر باقرزاده صبح دوشنبه در نشست با مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: همسویی خدمات دامپزشکی با خدمات بهداشتی درمانی در حوزه سلامت عمومی جامعه مشهود است و سلامتی جامعه مرهون تلاش دامپزشکی است.

وی با تاکید بر ضرورت اهمیت و حساسیت فعالیت های دامپزشکی در معرفی ظرفیت های بالای دامپروری و گردشگری منطقه خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در حوزه وضعیت اعتباری به دلیل تحریم های ظالمانه در تنگنا قرار داریم ولی از دیدگاه مسئولان الویت با تشکیلات حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه است و تا جایی که در توان و اختیارات فرمانداری باشد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

باقرزاده با اشاره به کانون هایی از بیماری بروسلوز (تب مالت) در جمعیت انسانی برخی از روستاهای شهرستان سرعین خواستار ورود جدی دامپزشکی در مقابله با این بیماری در جمعیت دامی منطقه شد.

وی با بیان الویت انجام عملیات واکسیناسیون بر علیه تب مالت بر لزوم ایمن سازی جمعیت دامی منطقه و ممانعت از ابتلای جمعیت انسانی در منطقه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار دامپزشکی بر محور پیشگیری و تضمین سلامت مردم باشد

ساختار دامپزشکی بر محور پیشگیری و تضمین سلامت مردم باشد