مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:522022-02-21اجتماعي

آمادگی سازمان حمل و نقل شهرداری تهران برای تولید اسباب بازی با موضوعات ترافیکی


معاون توسعه سیستم های حمل ونقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی از آمادگی سازمان حمل و نقل برای تولید اسباب بازی با موضوعات ترافیکی خبر داد.

- معاون توسعه سیستم های حمل ونقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی از آمادگی سازمان حمل و نقل برای تولید اسباب بازی با موضوعات ترافیکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب آزاده دل با بیان این مطلب افزود: این سازمان همچنین از محصولاتی که با هدف ایمنی عبور و مرور، ترویج رفتارهای درست ترافیکی و نهادینه سازی آن در اذهان کودکان و نوجوانان تولید شده باشد، حمایت می کند و در صورتی که در بخش رقابتی جشنواره ملی اسباب بازی چنین محصولاتی وجود داشته باشد مورد تقدیر قرار می گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وی در نشستی با مسئولان دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی، ضمن اعلام حضور در نشست تخصصی بخش علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی که روز 22 اسفند 1400 برگزار می شود، تاکید کرد: متخصصان ترافیکی از سوی معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش، به بحث درباره نقش پررنگ بازی ها و سرگرمی ها در آموزش های شهروندی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان حمل و نقل شهرداری تهران برای تولید اسباب بازی با موضوعات ترافیکی

آمادگی سازمان حمل و نقل شهرداری تهران برای تولید اسباب بازی با موضوعات ترافیکی