مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:172022-02-21اجتماعي

الزام پروژه اردبیل_سرچم به پیوست زیست محیطی/آلودگی رودخانه ارس را رصد می کنیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: طرح عمرانی بزرگراه اردبیل – سرچم دارای پیوست زیست محیطی نیست و ضروری است هر چه سریع تر این پیوست تهیه و در اجرای آن مورد توجه قرار گیرد.

- ، حسن قاسم پور صبح دوشنبه در دیدار با اعضای مطالبه گران بازار و اصناف اردبیل اظهار کرد: سیاست های کلی زیست محیطی به عنوان یک سند بالادستی تدوین شده تا بر مبنای توسعه پایدار به حوزه محیط زیست نیز توجهی جدی شود.

وی قوانین زیست محیطی کشورمان را همپای کشورهای پیشرفته قوانین مترقی و به روز اعلام و خاطرنشان کرد: هرچند در عمل جزو کشورهای جهان سوم هستیم اما اهمیت این موضوع کمتر از بهداشت، سلامت و امنیت نیست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل معضلات زیست محیطی استان اردبیل را با تقویت احساس مسئولیت اجتماعی و مشارکت همه دستگاه ها حل شدنی دانست و گفت: اگر از هم اکنون به فکر حل این معضلات زیست محیطی نباشیم در آینده گرفتار آلودگی هوا، تخریب جنگل ها، محیط پیرامونی و نارسایی های زیست محیطی شهری و روستایی خواهیم شد.

قاسم پور بیان کرد: در محیط زیست شهری مدیریت پسماند هم در شهرها و هم روستاها با همکاری شهرداری ها، دهیاری ها و بخشداری ها بسیار مهم است و باید در بازیافت و پردازش پسماندها دقت کافی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام پروژه اردبیل_سرچم به پیوست زیست محیطی/آلودگی رودخانه ارس را رصد می کنیم

الزام پروژه اردبیل_سرچم به پیوست زیست محیطی/آلودگی رودخانه ارس را رصد می کنیم