مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-21اقتصادي

ایجاد 727 فرصت شغلی در اردبیل در یک سال گذشته


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طی یک سال گذشته تعداد 72 شرکت تعاونی با ایجاد فرصت شغلی برای 727 نفر در سطح استان اردبیل راه اندازی شده است.

- ، بهروز رحیم زاده صبح دوشنبه در نشست با تعاونگران استان اردبیل اظهار کرد: شرکت های تعاونی استان اردبیل طی سال جاری 11 میلیون دلار کالای تولیدی خود را به مقصد کشورهای منطقه صادر کردند.

وی خاطرنشان کرد: محصولات این شرکت های تعاونی به کشورهای مختلف از جمله آلمان، روسیه، قطر، ترکیه، عراق، پاکستان، افغانستان و جمهوری آذربایجان صادر شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با توجه به استقرار سامانه ثبت تعاونی کشور از نیمه دوم سال، انجام کلیه مراحل تشکیل تعاونی ها و اتحادیه ها از طریق این سامانه بدون نیاز به مراجعه متقاضیان به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می شود.

رحیم زاده بخش اقتصادی تعاون را مسیر اصلی مردمی کردن اقتصاد کشور در شرایط فعلی دانست و گفت: تجمیع سرمایه های اندک برای فعالیت اقتصادی و در نتیجه رونق تولید به خصوص در مناطق کم برخوردار از اهداف اصلی تعاون است.

وی افزود: در راستای مردمی سازی اقتصاد و تحقق سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور، تعداد یک هزار و 941 شرکت تعاونی با ایجاد فرصت شغلی برای 16 هزار و 594 نفر در سطح استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 727 فرصت شغلی در اردبیل در یک سال گذشته

ایجاد 727 فرصت شغلی در اردبیل در یک سال گذشته