مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-21اقتصادي

بودجه 2200 میلیارد تومانی شهرداری قزوین تصویب شد


در جلسه روز گذشته شورای شهر قزوین، بودجه 2200 میلیاردتومانی شهرداری قزوین تصویب شود، پیش ازاین شهرداری قزوین بودجه پیشنهادی 2020 میلیاردتومانی را به صحن شورا ارائه کرده بود که اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، - بودجه را با افزایش 180 میلیاردتومانی، و به مبلغ 2200 میلیارد تومان به تصویب رساندند.

فرج الله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورای شهر قزوین که شب گذشته اول اسفند به صورت علنی با دستور کار جمع بندی و ابلاغ بودجه شهرداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: توجه به نواحی منفصل شهری و مناطق کم برخوردار شهر قزوین، اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی، توجه به اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهر از جمله نکات موردتوجه در بودجه تصویب شده در سال آینده شهرداری قزوین است.

وی افزود: جزییات بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین طی دوهفته کاری و 800 نفرساعت در جلسات فشرده صبح و عصر با دقت مورد بحث و بررسی قرارگرفتند و در نهایت بودجه تصویب شده نسبت به بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین 180 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

رییس شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین برای سال 1401 در بخش درآمدهای عمومی 950 میلیارد تومان بود که این رقم به 1041 میلیاردتومان افزایش پیدا کرد، همچنین این بخش نسبت به بودجه مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 2200 میلیارد تومانی شهرداری قزوین تصویب شد

بودجه 2200 میلیارد تومانی شهرداری قزوین تصویب شد