مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-21اقتصادي

توزیع و غرس بیش از یک میلیون اصله نهال در همدان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از توزیع و غرس بیش از یک میلیون اصله نهال در هفته منابع طبیعی در این استان خبر داد.

- اسفندیار خزایی در نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی استان همدان اظهار کرد:همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی یک میلیون و236هزار اصله نهال شامل یک میلیون اصله قلمه صنوبر ، 200هزار اصله نهال صنوبر، 10هزار اصله نهال جنگلی وفضای سبزی و26 هزار اصله نهال جنگلی به منظور پویش نهال کاری برای ایران سر سبز همزمان با هفته منابع طبیعی در مناطق مختلف استان توزیع و غرس می شود.

وی با اشاره به توزیع و غرس این تعداد نهال همزمان با هفته منابع طبیعی از پانزدهم تا 21 اسفند ماه در سطح شهرستان های تابعه استان افزود: در این هفته با مشارکت ارگان ‎ها، بسیج سازندگی، همیاران طبیعت، جمعیت هلال احمر، مردم و مسئولان برنامه های متنوعی برای ترویج سنت حسنه درختکاری در سطح استان همدان اجرا خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در ادامه تصریح کرد: سال گذشته با وجود شرایط ناشی از همه گیری کرونا، برنامه های بسیار خوبی همزمان با هفته منابع طبیعی در این استان برگزار شده است.

خزایی با تاکید بر اینکه منابع طبیعی ثروت عمومی و متعلق به همگان بوده و همه ساله از 15 تا 21 اسفند ماه برنامه هایی به منظور فرهنگ سازی، حفظ و صیانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و غرس بیش از یک میلیون اصله نهال در همدان

توزیع و غرس بیش از یک میلیون اصله نهال در همدان