مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-21اقتصادي

افزایش 73درصدی بودجه سال آینده شهرداری قزوین نسبت به سال جاری


بودجه سال 1401شهرداری قزوین با رقم 2200 میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی شهر قزوین رسید که نسبت به بودجه مصوب سال جاری افزایش 73 درصدی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی این شورا که با حضور شهردار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: براین اساس توجه به نواحی منفصل شهری و مناطق کم برخوردار شهرقزوین، اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی، توجه به اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و ارایه خدمات رسانی مطلوب به شهر از جمله نکات مورد توجه در بودجه تصویب شده درسال آینده شهرداری قزوین می باشد.

وی ادامه داد: جزییات بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین طی دو هفته کاری و در جلسات فشرده صبح و عصر با دقت مورد بحث و بررسی قرارگرفت که در این راستا 800 نفرساعت کار انجام شده است.

فصیحی رامندی در ادامه سخنانش با اشاره به افزایش 180میلیارد تومانی رقم بودجه تصویب شده نسبت به بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین درسال آینده دربخش درآمدها ی عمومی 950 میلیارد تومان بود که این رقم برای سال آینده به 1041میلیاردتومان افزایش یافت که نسبت به بودجه مصوب سال 1400حدود 68درصد افزایش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 73درصدی بودجه سال آینده شهرداری قزوین نسبت به سال جاری

افزایش 73درصدی بودجه سال آینده شهرداری قزوین نسبت به سال جاری