مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-21اجتماعي

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردان پایتخت


مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به هفته ملی سلامت مردان گفت: اداره کل سلامت از اول تا هفتم اسفندماه جاری با برپایی 22 ایستگاه در میادین میوه و تره بار و همچنین با همکاری معاونت اجتماعی مترو در ایستگاه های متروی امام خمینی(ره)، - مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به هفته ملی سلامت مردان گفت: اداره کل سلامت از اول تا هفتم اسفندماه جاری با برپایی 22 ایستگاه در میادین میوه و تره بار و همچنین با همکاری معاونت اجتماعی مترو در ایستگاه های متروی امام خمینی(ره)، تجریش، امام حسین(ع) و شهید بهشتی خدمات سلامت محور در قالب غربالگری و ارائه آموزش های خود مراقبتی به مردان ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید صاحب درباره هفته سلامت مردان گفت: روز جهانی و هفته ملی سلامت مردان از اول اسفند آغاز و تا هفتم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران ادامه داد: امروزه توجه به سلامت مردان یکــی از دغدغه های نظام ســلامت کشورهای مختلف اســت و ایــن امر تا جایــی اهمیــت جهانی به خود گرفته که هفته سلامت مردان را در تقویم برای آن مشــخص کرده اند.

وی با بیان اینکه سلامت مردان موضوعی است که جنبه های جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی آن در ارتقا شاخص های توسعه انسانی انکارناپذیر می باشد، افزود: همه ساله هفته آغازین اسفند ماه با هدف اطلاع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردان پایتخت

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردان پایتخت