مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-21اجتماعي

حمایت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این جشنواره قرار است امسال نیز با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا در جامعه، - سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این جشنواره قرار است امسال نیز با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا در جامعه، به صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به شکل گام به گام برگزار شود.

مدیر واحد توسعه سیستم های حمل ونقل پاک سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در نشستی به همراه کارشناسان آن سازمان در دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی ضمن قدردانی از برگزاری هر ساله این جشنواره و نگاه ویژه کانون پرورش فکری به موضوع تولید اسباب بازی های آموزشی متناسب با زندگی در شهر تهران قول همکاری و حمایت این سازمان را در برنامه های جشنواره اعم از اطلاع رسانی و مشارکت در بخش های مختلف را داد.

یعقوب آزاده دل افزود: این سازمان برای تولید اسباب بازی هایی با موضوع حمل و نقل و ترافیک آمادگی دارد و در پنجمین رویداد ملی ایده آزاد با موضوع آموزش مسائل ترافیک و قوانین راهنمایی و رانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی

حمایت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی