مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:522022-02-21فرهنگي

برگزاری مسابقه سبزه آرایی، هفت سین و شیرینی خانگی در ملایر


رییس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ملایر از برگزاری هشتمین دوره مسابقه سبزه آرایی، هفت سین و شیرینی خانگی در نوروز 1401 به همت این اداره در محل موزه لطفعلیان و عمارت مصدقی خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ملایر از برگزاری هشتمین دوره مسابقه سبزه آرایی، هفت سین و شیرینی خانگی در نوروز 1401 به همت این اداره در محل موزه لطفعلیان و عمارت مصدقی خبر داد و گفت: این مسابقه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

ابراهیم جلیلی در گفت و گو با ایسنا؛ افزود: هر ساله یک سری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در قالب نوروزگاه در شهرهای مختلف ایران به مناسبت فرارسیدن عید نوروز برگزار می شود.

وی در رابطه با مفهوم نوروزگاه توضیح داد: مراسم ویژه ای است که مردم آسیا میانه در آن جشن ها و آیین های نوروزی را در آن برگزار می کنند، در واقع همزمان با فرار رسیدن نوروز باستانی جشن نوروزگاه در استان ها و شهرهای سراسر کشور از جمله موزه ها و محوطه های باستانی و تاریخی و پایگاه های میراث فرهنگی برگزار می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: جشن ویژه نوروز و موسوم به نوروزگاه چند سالی است با استقبال مسافران نوروزی، گردشگران و بازدیدکنندگان مواجه شده و ایام عید نوروز را با رنگ و بویی از سنت های کهن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه سبزه آرایی، هفت سین و شیرینی خانگی در ملایر

برگزاری مسابقه سبزه آرایی، هفت سین و شیرینی خانگی در ملایر