مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:272022-02-21اقتصادي

راه اندازی پویش «تقسیم شادی» در کردستان


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کردستان از راه اندازی پویش «تقسیم شادی» با همکاری بسیج سازندگی در آستانه عید نوروز با اولویت لباس نو و بسته های معیشتی خبر داد.

- ایسنا/کردستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کردستان از راه اندازی پویش تقسیم شادی با همکاری بسیج سازندگی در آستانه عید نوروز با اولویت لباس نو و بسته های معیشتی خبر داد.

اصغر عبدی فر، امروز در نشست هماهنگی ستاد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان با اشاره به جمع آوری و توزیع کمک های مؤمنانه به مناسبت دهه بصیرت و دهه فجر اظهار کرد: در دهه بصیرت تعداد هفت هزار و 741 بسته به ارزش سه میلیارد و 700 میلیون تومان کمک مؤمنانه جمع آوری و بین نیازمندان به ویژه دانش آموزان توزیع شد.

وی افزود: در این راستا دهه مبارک فجر نیز هزار و 801 بسته به ارزش 870 میلیون تومان کمک مؤمنانه شامل لوازم التحریر، کیف و .

جمع آوری و توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کردستان از ابلاغ دستورالعمل وزارتی روز درختکاری با عنوان پویش ایران سبز با همکاری تشکل های دانش آموزی و کاشت درخت به یاد هر شهید دانش آموز همزمان با روز درختکاری خبر داد و بیان کرد: علاوه بر برنامه نمادین استانی که در سنندج و در اردوگاه شهید سلیمان خطر برگزار خواهد شد، در سطح شهرستان ها و مناطق کاشت درخت با اولویت درخت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش «تقسیم شادی» در کردستان

راه اندازی پویش «تقسیم شادی» در کردستان