مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:272022-02-21اقتصادي

یک واحد عرضه گوشت و مرغ در سنندج پلمب شد


معاون سلامت دامپزشکی کردستان از پلمب یک واحد عرضه گوشت قرمز و مرغ بە علت تخلفات عمده بهداشتی و تکرار آن به دستور مقام قضایی خبر داد.

- ناصر مخدوم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در اجرای روند نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه که به صورت روزانه و سرزده انجام می گیرد یک واحد عرضه فرآورده های خام دامی که در هسته مرکزی شهر سنندج قرار دارد بدلیل فروش گوشت فاسد غیرقابل مصرف (با استفاده از لیبل جعلی) شناسایی شد.

مخدوم ادامه داد: اداره کل دامپزشکی کردستان در خصوص تخلف جدید این مرکز که همانا جعل لیبل و فروش گوشت های فاسد با لیبل جعلی بوده پرونده ویژه ای تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع نمود.

وی افزود: پس از تکمیل مستندات قانونی و در اولویت بررسی و مطالعه توسط مقام قضایی و دستور صریح و اکید ایشان واحد یاد شده به خاطر تهدید آشکار علیه بهداشت عمومی و تقلب در کار و همچنین عرضه فرآورده های فاسد و بطور کاملا غیر قابل مصرف تا اطلاع ثانوی پلمب گردید.

گفتنی است در یکسال گذشته 15 پرونده تخلف بهداشتی علیه این واحد توسط اکیپ های بهداشتی اداره کل و شبکه دامپزشکی استان در مراجع قضایی، تعزیراتی تشکیل شده که همه آنها به محکومیت این مرکز به پرداخت جریمه و دو بار پلمب منجر شده است؛ در چند روز گذشته مقادیری گوشت فاسد و غیرقابل مصرف با لیبل جعلی که به شکل ماهرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد عرضه گوشت و مرغ در سنندج پلمب شد

یک واحد عرضه گوشت و مرغ در سنندج پلمب شد