مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-21سياسي

رییس جمهور دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری را منصوب کرد


رییس جمهور با صدور حکمی پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم را با حفظ سمت به عنوان دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رییس جمهور با صدور حکمی پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم را با حفظ سمت به عنوان دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

در حکم حجت الاسلام رییسی خطاب به صالحی آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در اجرای ماده (9) آیین نامه داخلی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مصوب 3/‏2/‏1385‬ آن شورا و به پیشنهاد وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به موجب این حکم به عنوان دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

انتظار دارد با اتکال به خداوند متعال، تشریک مساعی سایر اعضای محترم و استفاده بهینه و موثر از کلیه ظرفیت های موجود در ارتقای کیفیت سیاست گذاری در بخش های آموزشی، پژوهشی و فناوری و تعمیق و گسترش فرهنگ و تفکر علمی در جامعه مجدانه کوشا باشید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری را منصوب کرد

رییس جمهور دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری را منصوب کرد