مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-21سياسي

17 اسفندماه اولین پرواز فرودگاه همدان به مشهد مقدس  


مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از آغاز پروازهای فرودگاه همدان پس از دو سال وقفه خبر داد و گفت: اولین پرواز 17 اسفندماه به مشهد مقدس خواهد بود.

  - سیدحمید صائمین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از گذشت دو سال از تعطیلی پروازهای فرودگاه همدان به دلیل کرونا و ایجاد محدودیت های تردد با پیگیری استاندار همدان، از 17 اسفندماه اولین پرواز به بارگاه ملکوتی امام هشتم و با مسئولیت شرکت هواپیمایی آتا انجام می شود.

وی با بیان اینکه از 22 اسفندماه نیز توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر پروازهای همدان به کیش انجام خواهد شد، تصریح کرد: در چند سال گذشته همه پروزاهای فرودگاه همدان چارتری بود اما از این به بعد پروازها به شکل برنامه ای بر روی شبکه فروش قرار می گیرد.

صائمین حمایت مردم در فعالیت فرودگاه همدان را بسیار مهم دانست و افزود: اگر مردم از پروازها استقبال کنند مسیرهای جدید را نیز در دستور کار قرار داده و آمادگی برقراری پرواز به عتبات عالیات را نیز داریم.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان ادامه داد: پرواز همدان به کیش برای روزهای یکشنبه و چهارشنبه قطعی شده و از 17 اسفند ماه نیز روزهای سه شنبه و جمعه پرواز به مشهد مقدس برقرار خواهد شد.

وی در پایان مطرح کرد: به کمک دفاتر مسافرتی همدان به عنوان ید فرودگاه نیاز داریم و امیدواریم دستگاه های مربوطه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 اسفندماه اولین پرواز فرودگاه همدان به مشهد مقدس  

17 اسفندماه اولین پرواز فرودگاه همدان به مشهد مقدس