مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-21اقتصادي

توزیع کالای تقلبی لوازم یدکی خودرو در بوشهر ممنوع


معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرایی شدن مرحله نخست بازرسی از سطح بازار برای مقابله با توزیع هرگونه کالای تقلبی و قاچاق در حوزه لوازم یدکی و مصرفی خودرو در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، رضا جمالی معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرایی شدن مرحله نخست بازرسی از سطح بازار برای مقابله با توزیع هرگونه کالای تقلبی و قاچاق در حوزه لوازم یدکی و مصرفی خودرو در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای کامل پروژه رصد کالاها و ثبت تعاملات در سامانه جامع تجارت داخلی (از مرحله تامین مواد اولیه تا توزیع در بازار) این طرح از 15 فروردین ماه سال آینده اجرا می شود.

وی افزود: اجرای کامل پروژه رصد کالاها و ثبت تعاملات در سامانه جامع تجارت در استان در حال اجرا می باشد که ضرورت دارد بنگاه های اقتصادی تامین کننده لوازم یدکی خودرو نسبت به ثبت اطلاعات خود از طریق سامانه جامع تجارت اقدام لازم را انجام دهند.

جمالی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع ثبت اطلاعات بنگاه های اقتصادی فعال در زمینه لوازم یدکی و مصرفی خودرو در سامانه جامع تجارت به منظور جلوگیری از قاچاق کالا، اتاق بازرگانی، صنایع، معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کالای تقلبی لوازم یدکی خودرو در بوشهر ممنوع

توزیع کالای تقلبی لوازم یدکی خودرو در بوشهر ممنوع