مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:322022-02-21سياسي

معرفی برندگان قرعه کشی خودروی فرش زندیه/ خریداران اصالت فرش زندیه را تایید کردند


طی مراسمی و با حضور بازرسان اتاق اصناف فارس دومین مرحله قرعه کشی یک دستگاه خودروی کوییک در مجتمع فرش زندیه شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا این مراسم به صورت آنلاین و پخش زنده از لایو ایسنتاگرام به آدرس zandiehcarpet برگزار و پخش شد.

میهمانان آنلاین و بازیگرانی از جمله نیوشا ضیغمی، سپند امیر سلیمانی و حسین ریوندی استندآپ کمدین و مجری معروف کشور در این مراسم بصورت لایو حضور داشتند و از کیفیت و ماندگاری فرش زندیه سخن گفتند که کیفیت نخ ها و الیاف های مصرفی در بافت فرش زندیه تضمین شده و استودیو طراحی زندیه با سبکی نو و متفاوت ، فرش ها زیبایی از اقلیم فارس طراحی کرده و در این مجموعه یافت می شود.

خانم مارینا گودرزی برنده و مشتری خوش شانس نخستین قرعه کشی خودروی کوییک نیز در این مراسم، گفت: هیچ وقت باور نمی کردم چنین جایزه ای را ببرم و زمانی هم که از فرش زندیه با من تماس گرفتند و اعلام شد که برنده قرعه کشی هستم برایم قابل باور نبود و از خوشحالی شوکه شدم.

او علت خرید از مجموعه فرش زندیه را تنوع، اصالت و کیفیت و قیمت اعلام کرد و افزود: به محض ورود به این مجموعه کار خرید را برایم راحت تر کرد و پیشنهادم به تمامی همشهریان عزیز این است که حتما برای خرید مطمئن که سالیان سال برایشان عمر کند و از کیفیت و زیبایی آن کم نشود؛ سری به فرش زندیه شیراز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان قرعه کشی خودروی فرش زندیه/ خریداران اصالت فرش زندیه را تایید کردند

معرفی برندگان قرعه کشی خودروی فرش زندیه/ خریداران اصالت فرش زندیه را تایید کردند