مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:322022-02-21ورزشي

مسئولیت فرصت سوخته تیم ملی ژیمناستیک در مسابقات جهانی با کیست؟


داور بین المللی ژیمناستیک علت کسب نتایج ضعیف تیم ملی ترامپولین در مسابقات جهانی باکو را مطلع نبودن مسئولین این رشته و فدراسیون از قوانین جدید دانست.

- در خصوص مسابقات جام جهانی ترامپولین که 23 بهمن در باکو آذربایجان برگزار شد، گفت: این مسابقات با حضور 29 ژیمناست از 10 کشور برگزار شد و اولین تورنمنت رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک در سال 2022 بود که با قوانین جدید داوری پیگیری می شد.

وی ادامه داد: تیم ملی ژیمناستیک ایران نیز پس از ماه ها دوری از مسابقات، در این رویداد شرکت کرد و درکمال ناباوری، به واسطه عدم اطلاع مسئولین شاخه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک به قوانین این مسابقات، ضربه محکمی خورد و فرصت مهمی از دست رفت.

مربی سابق تیم ملی ژیمناستیک افزود: مسئولیت مستقیم این اشتباه فاحش، شخص رییس شاخه و مسئولین این کمیته هستند و می بایست پیش از اعزام به مسابقات نسبت به قوانین و شرایط اطلاعات لازم را کسب می کردند.

داور بین المللی ژیمناستیک کشورمان اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که در قوانین قدیم، ژیمناست ها دو برنامه (مجموعه حرکات) را در مرحله مقدماتی اجرا می کردند و در انتها مجموع دو برنامه به عنوان نمره پایانی محاسبه می شد و وجود دو برنامه مجزا با حرکات غیر یکسان منجر به این می گردید که ژیمناست ها ماه ها قبل از مسابقه برای هر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت فرصت سوخته تیم ملی ژیمناستیک در مسابقات جهانی با کیست؟

مسئولیت فرصت سوخته تیم ملی ژیمناستیک در مسابقات جهانی با کیست؟