مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-21فناوري

سرنوشت «وایبر» در انتظار «اینستاگرام»


آیا نوع جدیدی از مسدودسازی در حال پیاده سازی است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: سرعت اینترنت هر روز در ایران کندتر می شود و به رغم همه اعتراض ها و شکایت ها از این موضوع، وزیر ارتباطات کاهش پهنای باند را فیک نیوز می داند.

اگر چه نگرانی ها درخصوص کندی سرعت نت در یک ماهه اخیر بیشتر شده اما آن چه کاربران را بیش از پیش نگران کرده، احتمال بروز مشکلاتی در اتصال به اینترنت جهانی است.

گفته می شود در صورت تصویب طرح در مجلس، دسترسی به سرویس های کلاود و وب از سمت ایران را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد که این امر در تضاد آشکار با آن چیزی است که در برنامه ششم توسعه برای بخش ارتباطات در نظر گرفته شده است.

بر اساس این برنامه که در انتهای ماه جاری به پایان می رسد، قرار بود پهنای باند اینترنت بین المللی افزایش یابد و وزارت ارتباطات نیز برای توسعه زیرساخت های لازم، از سرمایه گذاران خارجی استفاده کند اما در عمل وزارت ارتباطات نه تنها به این اهداف نزدیک نشد بلکه طی ماه های اخیر وضعیت سرعت اینترنت به نفع فراری دادن سرمایه گذاران تغییر کرده و بدتر شده.

به نظر می رسد اعضای کمیسیون مشترک طرح صیانت منتظر هستند تا زمان برنامه ششم توسعه به پایان برسد و بعد در حالی که قرار بود دسترسی به پهنای باند فوق سریع برای برخی بخش های کشور صورت پذیرد، ورق ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت «وایبر» در انتظار «اینستاگرام»

سرنوشت «وایبر» در انتظار «اینستاگرام»