مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:022022-02-21سياسي

140 هزار خادمیار رضوی در کشور فعالیت می کنند


معاون امور استان ها و خادمیاری آستان قدس رضوی گفت: حدود 140 هزار خادمیار رضوی برای ترویج فرهنگ امام رضایی در کشور فعالیت می کنند.

- ، مهدی رضوی کیا روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه تبریز گفت: ارتقا ظرفیت های جدید و جذب خادمیاران و تقویت شبکه به توسعه این فرهنگ متعالی کمک می کند.

وی به تشریح اولویت های خادمیاران رضوی پرداخت و ابراز امیدواری کرد با ترویج فرهنگ وقف در جامعه زمینه رفع محرومیت ها فراهم شود.

وی ادامه داد: یکی از ارکان حیات آستان قدس رضوی، موضوع وقف و نذر می باشد که برنامه های متنوع و جدی برای توسعه آن در همه جای کشور تدارک دیده شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز گفت: همه مردم ایران عشق ویژه ای به امام رضا (ع) دارند و این عشق و اراده آنان در طول تاریخ اثبات شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، افزود: ایجاد دفاتر خادمیاری رضوی در نقاط مختلف کشور نام علی ابن موسی الرضا را در تمام شهرها بلندآوازه کرده است.

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی با عشق و علاقه مثال زدنی برای خدمت به زائران حرم رضوی در همه حوزه های فرهنگی و مواسات خوش درخشیدند.

وی گفت: در 2 سال گذشته رزمایش مواسات و دستگیری از محرومان و ترویج فرهنگ ناب اسلامی و سیره و سنت های حضرت امام رضا (ع) از عمده فعالیت های خادمیاران در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 هزار خادمیار رضوی در کشور فعالیت می کنند

140 هزار خادمیار رضوی در کشور فعالیت می کنند