مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 08:172022-02-21سياسي

اجرای پویش مردمی «ایران سبز»/ هر جوان گلستانی یک نهال درخت


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان از اجرای پویش مردمی ایران سبز در این استان با مشارکت جوانان هلال احمری و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- اجرای پویش مردمی ایران سبز / هر جوان گلستانی یک نهال درخت ایسنا/گلستان معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان از اجرای پویش مردمی ایران سبز در این استان با مشارکت جوانان هلال احمری و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

فاطمه میرزاحسینیان در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات با اشاره به رسالت های اجتماعی جمعیت هلال احمر در کنار رسالت های عمومی و امدادی این نهاد مردمی، اظهار کرد: ما همواره به عنوان یک نهاد مردمی به موضوعات اجتماعی و منافع ملی و عمومی و مردم عزیز توجه داشته ایم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ایم.

وی با بیان اینکه شاید جمعیت هلال احمر به صورت مستقیم در بسیاری از امور وظیفه مندی مستقیمی نداشته باشد اما رسالت های اجتماعی ما به فعالیت های مصوب و تعریف شده محدود نمی شود، افزود: جمعیت هلال احمر هیچ گاه خود را به دور از مردم و جدای از سرنوشت و رخدادهای بطن زندگی مردم در بستر اجتماع ندانسته است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه با هدف کاهش آلودگی هوا، حفظ منابع آبی، جلوگیری از فرسایش خاک و اشاعه فرهنگ درختکاری پویش ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش مردمی «ایران سبز»/ هر جوان گلستانی یک نهال درخت

اجرای پویش مردمی «ایران سبز»/ هر جوان گلستانی یک نهال درخت