مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 08:072022-02-21سياسي

هشدار درباره مقاومت در برابر رفع تصرف سواحل


رییس دستگاهی که در برابر دستورات قانونی رییس جمهور مقاومت کند، از کار برکنار و رییس دستگاه ملی هم به بازرسی ریاست جمهوری معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور در گفتگویی درباره ناقص ماندن کار رهاسازی حریم 60 متری دریا در سواحل جنوب کشور، گفت: بین استان های شمالی و جنوبی کشور تفاوت هایی وجود دارد، در استان های شمالی میزان تراکم جمعیت بیشتر از استان های جنوبی است و دستور رییس جمهور ناظر بر رفع تصرفات بخش دولتی و اجتناب پذیر است.

وی افزود: آزادسازی تصرفات بخش خصوصی در استان هرمزگان شروع شده است و بخش اندکی از دستگاه های اجرایی تصرفاتی دارند که براساس پیگیری ها تا چند روز آینده این بخش ها رفع تصرف می شود.

معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد: تصرفات بخش دولتی به دو بخش تقسیم می شود، بخش اول تصرفات تفریحی - اداری است که برطرف شده است و در استان های شمالی تقریباً صددرصد رفع تصرف انجام شد، بخشی از تصرفات دستگاه های اداری و سایر دستگاه های نظامی و انتظامی در راستای مأموریت ذاتی آن ها در صیانت از مرزها و تولید می باشد و بخش دوم در اختیار مردم است که آزادسازی تصرفات بخش خصوصی در استان هرمزگان شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره مقاومت در برابر رفع تصرف سواحل

هشدار درباره مقاومت در برابر رفع تصرف سواحل