مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 07:572022-02-21حوادث

مهار آتش پس از 2 ساعت در ارومیه


آتش انبار غیرمجاز فرآورده های نفتی در ارومیه مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، آتش انبار غیرمجاز فرورده های نفتی در سه راه دخانیات ارومیه با تلاش آتش نشانان چند ایستگاه مهار شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ راس ساعت 17:24دقیقه عصر امروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125آتش نشانی ارومیه مبنی بر آتش سوزی انبار غیرمجاز پخش فرآورده های نفتی در یک مغازه رخ داده است.

ابراهیم شاد قوشچی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه اظهار داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی و کشیدن نوار خطر و قطع جریان برق و گاز محل با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آبرسانی فشار قوی با استفاده از کف شیمیایی مخصوص اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال شروع به انجام عملیات اطفاء حریق شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سوراخ شدن تانکرها و روان شدن نفت و بنزین موجود در تانکرهای ذخیره سازی سوخت و نیز گسترش حریق آتش نشانان در یک عملیات سنجیده از چند جهت توانستند آتش سوزی محل بیرونی را کنترل کرده و خود را به کانون حریق که در داخل این مغازه بود برسانند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: آتش نشانان سه ایستگاه با تلاش توانستند پس از یک عملیات دو ساعته آتش سوزی این مغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش پس از 2 ساعت در ارومیه

مهار آتش پس از 2 ساعت در ارومیه