مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 03:072022-02-20سياسي

نگران «فلک الافلاک» هستیم/ مرمت قلعه باید جدی گرفته شود


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگران وضعیت قلعه تاریخی «فلک الافلاک» هستیم، تاکید کرد: موضوع مرمت قلعه باید جدی گرفته شود.

- خرم آباد - نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگران وضعیت قلعه تاریخی فلک الافلاک هستیم، تاکید کرد: موضوع مرمت قلعه باید جدی گرفته شود.

مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم مرمت قلعه تاریخی فلک الافلاک اظهار داشت: قبلاً هم در رابطه با این موضوع هشدار داده ام.

وی اظهار داشت: با توجه به مطالعاتی که انجام شده و نیاز به بررسی بیشتر هم دارد، ما نگران قلعه هستیم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به وزیر میراث فرهنگی، استاندار و… تذکر داده ایم که باید حتماً مرکزی، رصد کند و مقاوم سازی قلعه را جدی بگیرند، آن گونه که دوستان نقشه برداری گفته اند، ممکن است حدود 160 تا 170 میلیون تومان برای نصب دستگاه و رصد این موضوع نیاز باشد.

ویسکرمی افزود: طبق مطالعات ماهواره ای که انجام شده، دو سانتی متر منطقه قلعه نشست کرده، حتماً نیاز به بازسازی وجود دارد و باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی اعلام کرده که ما قرار دادها را منعقد کرده ایم و به صورت جدی قصد مقاوم سازی را داریم بیان داشت: بحث آزاد سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران «فلک الافلاک» هستیم/ مرمت قلعه باید جدی گرفته شود

نگران «فلک الافلاک» هستیم/ مرمت قلعه باید جدی گرفته شود