مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 00:222022-02-20سياسي

کمیته شیعیان عراق: تلاش ها برای فتنه انگیزی ادامه دارد


کمیته هماهنگی شیعیان عراق بر لزوم بررسی صحت و سقم شایعات مربوط به تهدید امنیتی علیه برخی شخصیت های سیاسی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه ها و شخصیت های کمیته هماهنگی شیعیان عراق معروف به الاطار التنسیقی ضمن هشدار درباره تلاش ها برای ایجاد فتنه بین شیعیان تاکید کردند که صحت و سقم شایعات درباره وجود تهدیدهای امنیتی علیه شخصیت هایی سیاسی باید از طریق دستگاه قضایی پیگیری شود.

مقتدی الصدر، رهبر جنبش صدر جمعه گذشته تهدید کرده بود، در برابر کسانی که متحدان و شرکای دولت اکثریت ملی(دولتی که مایل به تشکیل آن است) را تهدید می کنند، سکوت نخواهد کرد.

کمیته چارچوب هماهنگی: دست های پشت پرده رو شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، کمیته چارچوب هماهنگی شیعیان عراق امروز شنبه در واکنش به سخنان مقتدی الصدر بیانیه ای صادر کرد و گفت: اظهاراتی برخی مسئولین حاکی از وجود تهدیدهایی علیه برخی طرف هاست؛ ما ضمن اینکه خواهان بررسی صحت مطالب ذکر شده هستیم، بنا به مسؤولیت ملی، قانونی و اخلاقی، موضع خود را در حمایت از شما(مقتدی الصدر) و رد هر گونه تهدید علیه هر شهروند از سوی هر طرفی را اعلام می داریم.

در این بیانیه آمده است: ما معتقدیم همکاری با قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی برای مقابله قانونی با این اعمال مجرمانه و مجازات عاملان آن (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته شیعیان عراق: تلاش ها برای فتنه انگیزی ادامه دارد

کمیته شیعیان عراق: تلاش ها برای فتنه انگیزی ادامه دارد