مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 23:472022-02-20اجتماعي

تشکیل کمیته علمی در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با هدف شناسایی ظرفیت های و رفع مشکلات موجود این مجموعه با مشارکت جهاد دانشگاهی کمیته علمی تشکیل می دهیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با هدف شناسایی ظرفیت های و رفع مشکلات موجود این مجموعه با مشارکت جهاد دانشگاهی کمیته علمی تشکیل می دهیم.

علی جهانی در دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی لرستان که امروز یکم اسفندماه صورت گرفت، استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی این دانشگاه را فرصت مناسبی عنوان و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های بسیار خوب این نهاد در جهت ایجاد کمیته علمی برای بحث و مشورت با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد اشتغال و توانمندی فعالین اقتصادی در حوزه های مختلف با آموزش های تخصصی زمینه توسعه و پیشرفت علمی و عملی را در استان فراهم خواهیم کرد.

وی با اشاره به رویکرد مثبت جهاد دانشگاهی لرستان در خصوص برنامه های توسعه آموزشی، توانمندسازی افراد جویای کار و فرهنگی استان، افزود: با تلاش های متواضعانه و اثربخش جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف امروز این نهاد در استان به جایگاه مناسبی دست یافته که باید از همه توان و ظرفیت آن استفاده کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته علمی در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان

تشکیل کمیته علمی در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان