مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 21:572022-02-20سياسي

اعضای شورا از پاسخ های شهردار رشت قانع نشدند


در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت، اعضای شورای اسلامی شهر رشت از پاسخ های سید امیر حسین علوی شهردار رشت پیرامون یازده سوال مطرح شده توسط شورا قانع نشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در بیست و هفتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به موضوع جلسه امروز شورا اظهار کرد: دستور جلسه امروز شورا بررسی طرح سوال از شهردار رشت است و پس از فرصت قانونی که در اختیار وی قرار داشت، امروز برای پاسخگویی در صحن شورا حضور پیدا کرده است.

  محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه پس از پاسخگویی شهردار رشت به سوالات، رای گیری پیرامون قانع شدن یا قانع نشدن اعضای شورا از پاسخ های شهردار رشت برگزار می شود افزود: یکی از سوالات پیرامون وضعیت نامطلوب ورودی های سطح رشت است که با توجه به اینکه تا کنون بارها در این باره به شهردار رشت تذکر داده شده است و به ایام نوروز و حضور گردشگران نیز نزدیک می شویم اما عملا هیچ اقدامی در این باره انجام نشده است.

  وی با قرائت سوال دیگر شورا از شهردار رشت افزود: شورا از حیث نظارت بر عملکرد مدیریت شهری بارها پیرامون انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس ضوابط موجود و تعهد و تخصص به شهردار رشت تذکر داده است اما شهردار رشت با بی توجهی نسبت به این موضوع و انتصابات نامناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورا از پاسخ های شهردار رشت قانع نشدند

اعضای شورا از پاسخ های شهردار رشت قانع نشدند