مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 20:572022-02-20سياسي

55هزار چاه غیرمجاز در آذربایجان غربی شناسایی شد


مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی از شناسایی 55 هزار و 774 حلقه چاه غیرمجاز در استان خبر داد.

- ، محمدمهدی جعفری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری اشنویه با بیان اینکه این تعداد شامل 15 درصد چاه های غیرمجاز کشور است، افزود: تنها هشت درصد از چاه های غیرمجاز استان مسدود شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه این استان یکی از استان هایی است که بیشترین چاه های غیرمجاز را داراست که با سیاست احیای دریاچه ارومیه و اصلاح الگوی کشت کاملاً در تضاد است، تاکید کرد: این تعداد چاه های غیرمجاز فقط آمار چاه هایی است که کشف شده و آمار واقعی بسیار زیادتر از این عدد است.

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی ادامه داد: روند بهبود فروش نفت و درآمدهای مالی و انتشار اوراق اسلامی در 10 ماهه امسال روند صعودی داشته است و متأسفانه کشور ما چندین سال است که با کسری بودجه مواجه شده و دولت در سال 1401 با برنامه هایی درصدد است که سیر گرفتاری به کسری بودجه را کم کند.

وی با بیان اینکه 41 درصد منابع عمومی دولت تحقق یافته است گفت: میزان مالیات پرداخت نشده اشخاص حقوقی دولت هزار و 85 میلیارد تومان است که بیش از 82 درصد این معوقات مربوط به سه شرکت دولتی است.

جعغری بیان کرد: یکی از نمودهای شفافیت، ارائه به موقع صورت حساب مالی است که از مجموع یکهزار 118 دستگاه اجرایی مشمول ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55هزار چاه غیرمجاز در آذربایجان غربی شناسایی شد

55هزار چاه غیرمجاز در آذربایجان غربی شناسایی شد