مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 19:472022-02-20سياسي

فرمانداران استان تهران باید در محل خدمت خود سکونت کنند


فرمانداران استان تهران باید در محل خدمت خود سکونت کنند.

- ، محسن منصوری عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم، ارتباطی به دولت ها ندارد اظهار داشت: با وجود مشکلات، اقدامات بسیاری زیادی در کشور انجام شده که با هم افزایی می توان خدمات بیشتری به مردم ارائه کرد.

استاندار تهران با بیان اینکه با وحدت، همدلی و مشورت می توان کارها را به درستی انجام داد گفت: ما به تشکیلات اداری و سلسله مراتب پایبند و مقید هستیم ولی اگر شخص فرماندار با وزیر و یا معاون رییس جمهوری ارتباطی پیدا کرد، خود را معطل به کسب اجازه از استانداری نکند چرا که این تعلقات مرسوم و سلسله مراتب‎ ها نابود کننده کشور است.

منصوری با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در دشت ورامین گفت: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است مثلاً همین قطار حومه ای تهران به دشت ورامین که 10 سال اجرای آن زمان برده را در صورتی که شهرداری ها وارد عمل می شدند می توانستند طرح را اجرایی کنند.

وی در خصوص ویژگی های سرپرست فرمانداری قرچک عنوان داشت: نگاه تشکیلاتی، ایستادن بر اصول، تواضع و فروتنی و ارتباط مؤثر با روحانیت از ویژگی های ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران استان تهران باید در محل خدمت خود سکونت کنند

فرمانداران استان تهران باید در محل خدمت خود سکونت کنند