مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 19:372022-02-20سياسي

حذف تردد سواره در عرصه هگمتانه


فرماندار همدان از حذف تردد سواره در عرصه هگمتانه به منظور رفع موانع پرونده ثبت جهانی « منظر تاریخی هگمتانه تا همدان» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی امشب در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه برای رفع موانع ثبت جهانی هگمتانه باید همه تلاش خود را بکار ببندیم اظهار کرد: علیرغم وجود آثار قابل توجه تاریخی یک اثر ثبت شده جهانی در سطح استان نداریم و قطعا در این راستا مسئولیم و نمی توانیم پاسخگوی نسل آینده باشیم.

وی با اشاره به آثار و مزایای ثبت جهانی یک اثر تاریخی یادآور شد: هر گاه اثری، ثبت جهانی شود خود به خود به لیست مقاصد گردشگری داخلی و بین المللی نیز افزوده می شود که قطعا ورود گردشگر می تواند فواید مالی زیادی داشته باشد.

فرماندار شهرستان همدان افزود: برخی استان ها با ثبت جهانی آثار تاریخی ضمن بهره مندی از کمک های مالی و جلوگیری از تخریب و حفاظت از آن اثر گردشگران زیادی را جذب کرده اند که خود باعث رونق اقتصاد، اشتغال و سایر زیرساخت های مرتبط با حوزه گردشگری شده است.

وی خواستار هماهنگی بیشتر میراث فرهنگی، شهرداری، راه و شهرسازی و پلیس راهور در جهت حذف تردد سواره در عرصه هگمتانه شد و تاکید کرد: برابر طرح تفصیلی موجود باید در اسرع وقت نسبت به اصلاح موارد ترافیکی و مسیرهای دسترسی در عرصه هگمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تردد سواره در عرصه هگمتانه

حذف تردد سواره در عرصه هگمتانه