مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 19:222022-02-20سياسي

بهره گیری از ظرفیت های رضوانشهر به توسعه استان گیلان ختم می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان رضوانشهر به توسعه استان گیلان ختم می شود.

- ، حسین مصطفی پور بعد از ظهر یکشنبه در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری رضوانشهر با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط فعلی، بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع بیشتر و رعایت موارد ایمنی و بهداشتی، باید از برگزاری جلسات شلوغ و طولانی پرهیز کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با قدردانی از تلاش ها و خدمات فرماندار سابق رضوانشهر، گفت: همه مدیران باید به اندازه توان و ظرفیت خودشان برای مردم کار کنند و امروز همه ما کمر همت برای جبران عقب ماندگی ها بسته ایم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای رفع مشکلات جامعه از هیچ اقدامی دریغ نمی کند، تصریح کرد: مردم به این دولت امید ویژه ای دارند لذا همه موظف به همکاری و تلاش زیاد هستیم.

مصطفی پور با بیان اینکه برای جبران عقب ماندگی های کشور برنامه ریزی های دقیقی انجام شده است، ادامه داد: جبران کاستی ها و رفع عقب ماندگی ها نیازمند همت مضاعف و تلاش شبانه روزی است و همه مسئولان موظف به فعالیت مستمر هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان رضوانشهر سرشار از استعداد در زمینه های مختلف است، عنوان کرد: این شهرستان در کنار داشته های طبیعی از قبیل ساحل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت های رضوانشهر به توسعه استان گیلان ختم می شود

بهره گیری از ظرفیت های رضوانشهر به توسعه استان گیلان ختم می شود